BASİT TRENÇKOT NASIL DİKİLİR?

Merhabalar Değerli Okurlar,
Instagram sayfamda trench kalıbı ile ilgili bir dizi videolar paylaştım, sağolun ilginiz oldukça güzeldi.
Şimdi o videoları bir başlık altında toparladım ve Youtube kanalıma yükledim.








Biraz malzemelerden bahsedeyim :

150 cm kanvas trençkotluk kumaş kullandım. Ağırca bir gramajı var.
Yaka temizleme patında ve Ön açıklıkta tela kullandım. Tok ve dik bir duruş için tela lazım.

Dikiş aşamalarını oldukça basit tuttum. Kendimce basit bir yöntemle kalıbı oluşturdum ama yaptığım iş doğrudur diye sizleri yönlendiremem asla.

Biraz vintage retro tarzı olan bir parça oldu, beli içinde gabardin siyah bir kumaştan kemer diktim.
Kontras renkte kuşaklar bu aralar pek moda.

Velhasıl benden onayı alan bir model oldu, herkese iyi seyirler :)))

Yorumlar

Popüler Yayınlar